Ett jävla tjat om blåbär

Jo, idag har jag varit och plockat blåbär, IGEN. Men är det gott så är det ju. :)
Jag var i skogen nedanför mina föräldrars hus med min syster och plockade tidigt imorse. När jag gick tillbaka från skogen var jag ca 3 liter blåbär rikare och endast 1 myggbett fick jag betala. Så idag har det bakats blåbärsmuffins.

Jag har även hunnit med en sväng till Varamon, jag var ju ändå tvungen att gå och titta på frisbeeturneringen som jag och min bror blev inbjudna till. Men precis som jag befarade så låg det inte på tillräckligt hög nivå för oss.
Vi stannade inte så värst länge i Varamon, det blev så otroligt mulet och blåsigt att jag började skifta i blått. Så resten av soltimmarna spenderades i mammas och pappas trädgård där vi slog upp våra solstolar. Så idag har jag äntligen fått lite färg.

Mina blåbärsmuffins

Kommentarer
Postat av: Vivvi

Vad gott det ser ut!

2009-08-01 @ 21:45:15
URL: http://gottochenkelt.blogg.se/
Postat av: Nathalie 21 årig vegetarian

Gott och nyttigt :D

2009-08-01 @ 21:49:59
URL: http://nathalieisaksen.blogg.se/
Postat av: Jessica Dahlström

Vivvi: Tack! :)

2009-08-01 @ 22:03:11
URL: http://jeessmycupoftea.blogg.se/
Postat av: Anonym

mmm!!

2009-08-01 @ 22:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0

Min profilbild

bloglovin

Jessica är mitt namn. 24 år. Född och uppväxt i Motala men numera bosatt i Linköping. Här finner ni mestadels bildliga dokumentationer av mina skapelser i köket.


Kontakta mig?
[email protected]