Chocolate donut

Det blev en längre dag i Linköping än vad jag hade räknat med, men vad tusan gör det när man har bra sällskap?
Nu sitter jag i alla fall här i soffan och kikar på ännu ett avsnitt av True Blood. Jaa, jag gav serien ett försök till och den börjar faktiskt bli intressant (attans då, jag hatar att ha fel).
I linköping hittade jag i alla fall två stycken mysiga koftor/tröjor som kommer att användas flitigt i höst. Hittade även ett par snygga kängliknande skor, eller det ÄR nog kängor, men de avvaktar jag med ett litet tag. Jag måste fundera en sväng på om det verkligen är sådana skor jag vill ha.

Jag tryckte i mig en svettig munk på ett riktigt lyxhak. Eh.

Förresten, varför handlar nästan alla mina inlägg om mat, kakor och annat ätbart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0

Min profilbild

bloglovin

Jessica är mitt namn. 24 år. Född och uppväxt i Motala men numera bosatt i Linköping. Här finner ni mestadels bildliga dokumentationer av mina skapelser i köket.


Kontakta mig?
[email protected]