GG och frukttallrik

Home at last! Har varit iväg heela dagen och kl 17.30 träffade jag Marie vid Resia för att äntligen boka vår resa! Så den 6 september bär det av till Tunisien i en vecka. Gudars vad skönt.

Vårt hotell

Nu har jag precis kommit hem från en 60 min lång rask promenad följt av lite styrketräning på Feelgood, så nu är jag helt slut.
Men nu är det dags för ännu ett avsnitt av Gilmore Girls och till det ska jag äta en stor tallrik med frukt.

Mango (såklart!), apelsin och honungsmelon

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så gudomligt underbart det ser ut

2009-08-21 @ 07:15:55
Postat av: Anonym

gottigt!

2009-08-21 @ 10:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0

Min profilbild

bloglovin

Jessica är mitt namn. 24 år. Född och uppväxt i Motala men numera bosatt i Linköping. Här finner ni mestadels bildliga dokumentationer av mina skapelser i köket.


Kontakta mig?
[email protected]