Morotskaka i cup cake-format


I helgen som var insåg jag att jag måste införskaffa mig en muffinplåt. Det är inte roligt att se på när muffinsmeten tynger ner formen när de står och gräddas i ugnen. Man vill ju ha höga muffins med stora, fina sprickor på toppen. Med en muffinplåt kan det knappast bli annat än bra.

Frostingen är gjord på philadelphiaost, smör och florsocker. På grund av smöret blir den inte så vit som jag skulle vilja ha den men utan smör tycker jag att det är något som saknas.

Vilka är egentligen de korrekta ingredienserna i frostingen på en morotskaka?

Kommentarer
Postat av: Emma

oooh det där som himla gott ut alltså!!!!!! ge mej :D

2011-10-25 @ 07:43:32
URL: http://emzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0

Min profilbild

bloglovin

Jessica är mitt namn. 24 år. Född och uppväxt i Motala men numera bosatt i Linköping. Här finner ni mestadels bildliga dokumentationer av mina skapelser i köket.


Kontakta mig?
[email protected]