Frallor


Ett gäng frallor bakade på linfrön och sirap. Helgens frukostar är räddade!

Låg uppdatering den senaste tiden men det har sina förklaringar. Dels så spenderade vi 3 veckor av februari månad i USA, närmare bestämt NYC, Fort Lauderdale och Karibien. Den bästa resan jag någonsin gjort!

En vecka efter att vi kom hem från vår resa var det dags att styra vårt flyttlass (som packades i januari) mot Linköping och överge lilla Motala. Nu har vi snart kommit tillrätta i den nya lägenheten och man kan återigen börja ägna sig åt annat än flyttkartonger, härligt! Flytten har även resulterat i en större frys vilken betyder att det finns mer plats för bakning. :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Men nu är du hemma, och då vill man se mer uppdatering;)

2012-03-13 @ 13:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0

Min profilbild

bloglovin

Jessica är mitt namn. 24 år. Född och uppväxt i Motala men numera bosatt i Linköping. Här finner ni mestadels bildliga dokumentationer av mina skapelser i köket.


Kontakta mig?
[email protected]