Frystömning

Det börjar bli dags att göra plats i vår lilla frys inför årets julbak. Jag hade några olika sorters muffins i frysen och tog tillfället i akt att göra cupcakes.

Image and video hosting by TinyPic

Morötterna är gjorda av marsipan men jag har dessvärre inte gjort dem själv. Dem köpte jag när jag var i Lübeck förra helgen. Jag hittade en hel del saker som kommer väl till pass när man bakar men det får jag visa upp vid ett annat tillfälle.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: Rebecca Rehn { F O T O }

Gud så gott!

2011-11-14 @ 21:20:33
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0

Min profilbild

bloglovin

Jessica är mitt namn. 24 år. Född och uppväxt i Motala men numera bosatt i Linköping. Här finner ni mestadels bildliga dokumentationer av mina skapelser i köket.


Kontakta mig?
[email protected]