Måndag 7 februari - Resa bokad

Väldigt usel uppdatering den senaste tiden men vad gör det? Trots att min blogg tidvis är väldigt händelselös och tråkig är det förvånansvärt många som besöker den dagligen ändå, riktigt kul!

Nu sitter jag i alla fall här i soffan och deppar, pga att jag blivit förkyld (igen!) så kan jag inte gå på mitt favoritpass Body step ikväll. :(

Men med tanke på vad älskling och jag bokade för ett par timmar sedan så känns det helt okej ändå! Den 12 juni sticker vi nämligen till ett ruskigt lyxigt hotell i Turkiet och där stannar vi i 2 hela veckor! Jag längtar så jag spricker (ja, nästan i alla fall) !!


Vi tittade på det här hotellet redan förra året men valde till slut Hilton, om ni minns? Hur som helst, idag när vi skulle gå in på resebolagets hemsida för att kika närmare på avresedatumen så upptäckte vi att det nu bara fanns ett datum kvar med endast 4 platser kvar på flygplanet! Så det blev ett par snabba samtal till våra chefer och kort därpå var resan bokad. Det gäller att vara ute i god tid för att få det man vill ha.

Kommentarer
Postat av: cc

ni måste fan vunnit på lotto så ofta som ni är ute och reser :P låter kul dock, och jag ser fram emot bilder sen ;)

2011-02-08 @ 08:34:50
Postat av: Linda

Härligt! Och ja, det är dålig uppdatering;)

Men det blir ju extra kul när man ser ett nytt inlägg:D

2011-02-08 @ 19:56:47
Postat av: Maria Persson

Vad kul din blogg verkar! kommer definitivt läsa din blogg igen! (: Hoppas du har en bra helg =)

2011-02-22 @ 18:15:21
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0

Min profilbild

bloglovin

Jessica är mitt namn. 24 år. Född och uppväxt i Motala men numera bosatt i Linköping. Här finner ni mestadels bildliga dokumentationer av mina skapelser i köket.


Kontakta mig?
[email protected]