Torsdag 16 september

Hejhej! Nu är vi hemma igen. Vi kom hem redan i tisdags kväll men hela gårdagen gick åt till att komma i ordning med all packning och att vila upp sig efter resan hem.

Den obligatoriska flygdrinken på flygplatsen i väntan på att få gå ombord på planet


Gissa vem som var lycklig när hon upptäckte att det fanns sushi på hotellets buffé?!





Sjukligt goda efterrätter


Under frukosten vår sista dag fick jag sällskap av en av de vilda katterna som strök runt på hotellområdet varje dag, och eftersom jag inte vågar röra dem så fick hon sitta kvar. :)

Nu ska jag alldeles strax gå bort till gymmet för ett kortare träningspass. Efter lunch har jag ett ärende att uträtta och efter det ska vi eventuellt åka in till Linköping för lite shopping. Jag är i behov av ny jacka och nya skor inför hösten och vintern.

Kommentarer
Postat av: cc

hur kan man inte röra en så gullig katt?:P det är ju nästan värt att få någon konstig sjukdom för deT:P

2010-09-21 @ 09:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0

Min profilbild

bloglovin

Jessica är mitt namn. 24 år. Född och uppväxt i Motala men numera bosatt i Linköping. Här finner ni mestadels bildliga dokumentationer av mina skapelser i köket.


Kontakta mig?
[email protected]