Time to pack my suitcase

ay, äntligen! Under förmiddagen har jag tvättat och vikt en massa kläder inför resan. Eller säger man vikit? Hur som helst, nu är det bara att börja packa! Jag ääälskar att packa.

Jag kom just tillbaka från ett hårt body pump-pass som jag gick på tillsammans med bästa Marie och nu ska jag slänga ihop en god omelett med kantareller i. Det är så himla gott och jag är riktigt hungrig nu. Jag har varit så duktig och gjort så mycket saker idag att dagens måltider tyvärr fick lida lite.
Nu ska jag ställa mig framför spisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0

Min profilbild

bloglovin

Jessica är mitt namn. 24 år. Född och uppväxt i Motala men numera bosatt i Linköping. Här finner ni mestadels bildliga dokumentationer av mina skapelser i köket.


Kontakta mig?
[email protected]