Blommor och choklad

Åh, jag tycker om att fylla år. Titta vad älskling just dök upp med!



Vi har tillbringat några mysiga timmar bestående av shopping och lunch i Linköping idag. När vi var där fick jag en impulspresent av Pelle, något som jag letat efter länge och som nu ligger inslaget i ett stort grönt paket. Även om jag vet precis vad det är och trots att jag var med när han köpte det så tackar man väl inte nej till att få paketet inslaget av butikspersonalen? Det var ju de som frågade! Hehe ;)
Min riktiga födelsedagspresent får jag inte förrän i november någon gång, när det mesta av säsongens snowboardgrejer har kommit upp på alla ställen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0

Min profilbild

bloglovin

Jessica är mitt namn. 24 år. Född och uppväxt i Motala men numera bosatt i Linköping. Här finner ni mestadels bildliga dokumentationer av mina skapelser i köket.


Kontakta mig?
[email protected]