Bullfest, bullfest

God kväll! Den här dagen har tillbringats hemma hos mormor och morfar. Jag har bakat åt dem och fyllt upp deras frys med bullar. De har inte längre orken att knåda en stor bulldeg för hand (de äger ingen bakmaskin) och då är det ju klart att man ställer upp, jag som älskar att baka!


Nu har jag precis tagit en lång dusch efter att ha varit på ett 60 minuter långt boot camp-pass med Marie. Det var första gången jag provade det och det var helt okej, även om jag kanske inte tyckte att det var lika okej att man skulle behöva släpas över det väldigt skitiga golvet fram och tillbaka genom hela salen. Det var inte min cup of tea direkt, kläderna kan ju faktiskt bli förstörda! Haha



När man har en ny kamera vill man ta kort på allt, så här är två bilder på mormors blommor. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0

Min profilbild

bloglovin

Jessica är mitt namn. 24 år. Född och uppväxt i Motala men numera bosatt i Linköping. Här finner ni mestadels bildliga dokumentationer av mina skapelser i köket.


Kontakta mig?
[email protected]