Resfeber?

Tåkigt väder idag, verkligen. Jag börjar inte jobba förrän kl 15.45 och har verkligen ingenting att göra fram till dess. såå, jag sitter här och läser och kikar på bilder på de två kommande resorna; Kemer/Turkiet och Tandådalen. Jag försöker få en uppfattning om hur den lilla staden Kemer ser ut och vad den har att erbjuda så att vi vet vad vi vill göra och vad man inte får missa när vi kommer dit. Det är mindre än 2 veckor kvar till vi åker nu.
Och Tandådalen..jaa..behöver jag säga att jag längtar ihjäl mig? Jag har just kollat upp vilka restauranger vi måste besöka och känner på mig att det kommer att bli riktigt bra. Dock är det lite synd att man bara kan äta sushi i Lindvallen och på Högis, men det är ju bara att ta bilen.
Tänk om man kunde börja packa till turkietresan redan nu? Jag älskar att packa väskan inför en resa och den glada, bubblande känslan man fylls av när man gör det. Dock får jag nog hålla mig några dagar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0

Min profilbild

bloglovin

Jessica är mitt namn. 24 år. Född och uppväxt i Motala men numera bosatt i Linköping. Här finner ni mestadels bildliga dokumentationer av mina skapelser i köket.


Kontakta mig?
[email protected]