Double chocolate chip cookies

Nejdå, jag har inte slutat baka! Jag har bara inte tagit mig tiden att dela med mig av mina resultat i köket. Men nu så! :)
 
Vem gillar inte chokladkakor? Och vem gillar inte en double chocolate chip cookie? Choklad till max och jag svävar bland molnen!
 
 
Eller varför inte göra dem ännu oemotståndligare? Lägg ihop två kakor med chokladsmörkräm emellan. Piffa eventuellt upp bakverket med lite tjusigt strössel runt om, om du hinner med det innan du råkar äta upp dem vill säga. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0

Min profilbild

bloglovin

Jessica är mitt namn. 24 år. Född och uppväxt i Motala men numera bosatt i Linköping. Här finner ni mestadels bildliga dokumentationer av mina skapelser i köket.


Kontakta mig?
[email protected]