Back home

Jag känner att det blev ett lite abrupt ending förra veckan. :) Här sticker vi utan att säga hejdå liksom. Tyvärr, så jag försvann, för vissa, spårlöst i en hel vecka.
Men flera av er vet ju att jag tillbringat förra veckan i Tunisien, i värmen och solen. Gött, det känns sådär lagom härligt att åka utomlands ännu en gång bara 2,5 månad efter min förra resa till Cypern. Tänk om man kunde ha det så för jämnan?

Jag var hemma igår kväll strax före klockan 18. Då blev det en jäkla massa mat och sedan en myskväll i soffan med Pelle, en film och lite godis. Det kändes så skönt att få träffa honom igen, och även mina 3 andra småskitar. Ärligt talat så var jag liite orolig för hur det skulle se ut här hemma när jag kom hem. Jag hade tex föreställt mig att alla blommor skulle vara döda, men det visade sig att Pelle hade en viss talang när det gäller sådant.

Nu har jag precis ätit mina gamla goa flingor med mjölk. Pelle ligger fortfarande och sover trots mina intensiva väckningsförsök.
Nu ska jag sätta mig och titta igenom Feelgoods utbud av träningspass under dagen. Förmodligen blir det lite ren och skär styrketräning också, jag har saknat gymmet. Nu kör vi igen! :)

Vid poolen

Kommentarer
Postat av: emelie

Gud vad härligt med tunisien :D

2009-09-14 @ 10:01:25
URL: http://celebratelife.se
Postat av: Martina

va härligt med utomlands:D önskar man själv kunde åka!



SV. allt är bara bra med mig! sj?

2009-09-14 @ 10:38:45
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Björn

Du är läcker! Mmmm...

2009-09-14 @ 16:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0

Min profilbild

bloglovin

Jessica är mitt namn. 24 år. Född och uppväxt i Motala men numera bosatt i Linköping. Här finner ni mestadels bildliga dokumentationer av mina skapelser i köket.


Kontakta mig?
[email protected]